Baby Sing is BACK!

harlo~alorha~
i'm BACK!!
but this time quiet differently~
and recently,my other blog got some problem~
make me more and more SAD about it~
maybe i using different email,make me could not verify my email address~
and i decide to using back this blog~
hope my followers would not mind~

before that,i want to thanks for my best friend~
she helps me a lot when me facing these problem~
although it was failed in the end,but,i also should thanks for her~
BLOGGER,is me and this best friends together design and write about our story~
and it would be the topic that we discuss at class~

************************************************************************
好久没有写部落了~
网络的一些问题,让我无法继续!!
前几天的我,是多么地不开心~
但,我选择了日记~
把所有的不开心都往日记里面解放~

朋友总是说我喜欢胡思乱想~
但,你们的一举一动,让我怎么不能去想呢~
是你们变了,还是我变了?
我不知道~
不过,这一切都不重要了~
最重要的,你们还是像从前那样对待我了~
希望这不会只是短暂的对待~

****************************************************************
今天,补习了整个下午~
走去CITY买东西吃~解决午餐!
路途,好友突然告诉了我一些东西~
而我,也慢慢地不开心了起来~
关于他的一切事情~
他,总是让我放不下心来~
也许是自己越陷越深了,不能回到从前了~
但,他不知道我的担心!!

班上的朋友也慢慢说起我们了~
这次,我接受了~
因为,我们的关系改变了~我们不再是朋友了!
但,我希望我们在班上不会有任何改变~
我们做到了吗?
总觉得我们在一起的20天后,有些事情的改变,只是说不出哪里的不对~

*********************************************************************

没有评论: